Oldalak

2012. november 19., hétfő

Őszi koszorú

Praktikában megláttam... nekem is megtetszett...


Na ezek miatt készült ez az őszi koszorú az ajtónkra.A sárguló, bordó, színes levelek gyönyörűek, makkokkal ,tobozokkal,bogyókkal kombinálva gyönyörű koszorú születhet belőlük.Kiegészítésképpen levelekből csavart rózsákat rakhatunk közéjük.
De kezdjük az elejétől...:
Hozzávalók:
-szalma koszorúalap
-színes, vastag fonalak, vagy raffia
-makk,toboz
-színes levelek
-bogyók ággal
-műalmák (kreatív boltokban lehet venni, de az sem baj ha nem rakunk a koszorúra)
-színes vastag fonalak vagy raffia

Elkészítése:
Először is a koszorú felét (lehet egy kicsit kevesbbet is ) fonalakkal vagy farriaszálakkal körbetekerjük. Egy szín kb. 7-8 cm-es sávban legyen!

Ezután készítsük el a levélrózsákat.Juharleveleket használjunk.Fogjunk 1 levelet hajtsuk félbe és tekerjük fel. Ez lesz a levélrózsánk közepe.Hajtsunk félbe még egy levelet és azt már lazábban tekerjük köré. Ezt addig csináljuk, amíg megfelelő méretű lesz a rózsánk. (A képeken jól látszik a folyamat. :)  remélem...)



Ezenkívül nagyon mást nem tudok mondani az elkészítésről.Használjuk a fantáziánkat, és akalítsunk ki egy szép koszorút.
Ötletek Pl.: 
-fogjunk 3 hosszúkás levelet ragasszuk össze, és erre jöhetnek a tobozok, valahova hátulra a bogyós termés (rajtahagyva egy iks levéllel és szárral)
-2 toboz összeragasztunk és mögé szépen kisebb leveleket elrendezünk, valahova mellé pedig levélrózsákat...
-a tetjén jól mutat egy masni....


Csak jól meg kell fontolni, hogy hova tegyük... én az ajtó közepére tettem (máshova nem is tudtam volna, mert csak ott volt szög) és a családtagok, a folytonos, "jajj elfelejtettem valamit most visszarohanok a lakásba"című ki-be járkálásukkal, először a tobozokat ,majd a levélrózsákat, végül, a bogyós terméseket verték le a kezükkel ,vállukkal.... de mindegy mert lassan a téli koszorúnak van itt az ideje :)

1 megjegyzés: