Oldalak

2012. augusztus 26., vasárnap

Amióta van kenyérsütőm....

Hát igen kb. 2 hete megvettük a kenyérsütőmet! Annyira imádom!!<3  Két cipót is tud csinálni egyszerre, vagy egy nagyot, tud lekvárt csinálni, meg mindent.
http://www.ebolt.hu/product266099_category2140-Orion_OBMD_2401_dupla_cipos_kenyersutogep.html

Olyan más lesz minden mint amikor még kézzel vagy a robotgép dagasztókarjával csináltam a péksütiket.
Sokkal omlósabb, szellősebb... de hogy szabad szemmel is látható legyen:

                                          Az új receptúra alapján készült kalácsom

Igen, új recept, ami hamarosan a blogomon!! 6-os fonással készült, ami először ilyen össze-visszaság lett (nem ment a fonás ,ezért fogtam, és elkezdtem össze-vissza összefonni) de ezekben a percekben sül a holnapi kalácsom (kalácsunk ,de én csináltam, ezért az és kalácsom :) egyedül úgyse tudom megenni :P ) szóval 3.-ra tökéletes fonást tudtam csinálni! :)




Az képen az 1. kenyér készült először. Kicsit furcsa formája lett, meg a héja olyan sápadt, és a belseje nem sült át eléggé, de azért finom volt! A kenyérsütővel csak dagasztottam,meg kelesztettem, és én formáztam. Ez egy graham kenyér lett.
A képen a 2. kenyér Augusztus 20-ra az államalapítás, és az újkenyér ünnepére készült.Két kenyeret csináltam egyszerre rozs-graham-búza-és réteslisztből készült. 2 kenyér lett két cipóban sütöttem, egyik a miénk ,másik a mamámé lett.Egy kicsit nedves volt az alja, és a mamám mondta, hogy neki 3-4 nap után "kipattogzott" belőle a rétesliszt.
A 3. kenyér a tökéletes. Új receptúra alapján.Megint csak dagasztottam, kelesztettem a gépben, a sütőben sütöttem, és liamara fótói alapján formáztam a kenyeret.
Csudafinom lett!!!

A receptek hamarosan!!!

1 megjegyzés:

  1. Kaptam kóstolót a kalácsból, tényleg nagyon- nagyon finom lett, ilyet tényleg nem kapni a boltban:-)

    VálaszTörlés