Oldalak

2012. január 5., csütörtök

Régiből új (ékszertartó szekrény)

Már rég óta megvan ez a szekrényem ,és már régóta meg akartam újítani csak valahogy sosem sikerült megcsinálnom.Most végre rávettem magamat , és nagyon jó lett a végeredmény. :)
Ilyen volt:

Hát igen így nézett ki.
Először lefestettem, majd a széleire festettem egy citromsárga keretet, hogy ne legyen olyan egyszínű.Rajzoltam pár mintát.A virág, meg a pillangó tettszett a legjobban.Kivágtam a mintát, és először az oldalára átrajzoltam ,majd kifestettem.De az elejére nagy volt ,ezért a nyomtatóval lekicsinyítettem.(Sosem találom el a pontos méretet ,hogy hány százalékra kell kicsinyíteni :D)Végül ezt is kivágtam, felfestettem.
 És ez lett belőle:
 Persze nem kell mindenkinek egy iyen szekrényt csináltatnia ,és kifesteni ,csak szerettem volna megmutatni ,hogy egy olyan unalmas szekrényt ,hogyan lehet megszépíteni.! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése