Oldalak

2011. december 25., vasárnap

PET palackból virág

Ez a virág nagyot tarolt nyár óta!!!Mindenkinek kellett csinálnom aki meglátta (a köves kulcstartóval együtt)
Először féltem , hogy elégetem a lakást .Egyszer amikor Agancs komával tököt faragtunk azt hallottuk,hogy ha  egy kicsit újságpapírral kiégeted a belsejét tartósabb lesz.Na szóval ezt akartuk kipróbálni, de elkezdte a láng sütni a kezemet! Na ekkor nem tudtam mit csináljak erre Agancs (azzal a nagy eszével)elkezdte fújni, és így még nagyobb lett a láng.Szerencsére én a víz alá tettem így megmentettem az életünket!! :D:D
A virág készítésénél semmi ilyen probléma nem lépett fel!


 Tehát akkor kell hozzá:
- puha PET palack felső része
- mécses
 -üvegfesték (fontos!!!! hobbi boltban lehet kapni 500-700 Ft-ért)
 -mini cserép
-zöld,és sárga krepp papír

Elkészítés:
 1.Vágjuk le a PET palack felső részét
 2.Vágjuk be a kupakig (hogy kb.5-6 szirma legyen)
 3.Fogjuk meg a nyakánál és tegyük égő mécses felé . 2-3 cm-re kell a lángtól tartani. Nemsokára bezsugorodik ,és  megráncosodik. Miután mindegy szirmot megcsináltuk még formázhatjuk bármilyen módon. (vigyázni kell hogy ne tartsuk sok ideig a láng felett ,mert akkor lyukas lesz.Nekem is lett egy ilyen modellem :D)





 4.Fessük ki üvegfestékkel, és hagyjuk 1 napig száradni.
5.Vájunk ki krepp papírból leveleket és ragasztópisztollyal ragasszuk oda
6.Ha megszáradt ragasszuk bele a mini cserépbe és ezt is hagyjuk egy kicsit száradni.
7.Ezalatt megcsinálhatjuk a bibét úgy hogy összetekerünk egy kis krepp papírt bevagdosunk fentről és beleragasztjuk
 És kész a virágunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése