Oldalak

2011. december 25., vasárnap

Alpesi mécsestartó

Ezt az ötletet a Praktika magazinban találtam.Könnyű,ötletes mégis nagyon szép.
 Amire szükség van:
-egyenes falú befőttesüveg
 -szürke csillogó akril festék
 -szalag
 -ezüst zsenília
 -nyomtatott téli kép
  Megjegyzem nehéz úgy kinyomtatni a képet, hogy pont jó legyen a mérete.Én vagy 3-szor nyomtattam újra! :D

 Lépésről-lépésre:
1.Először kifestettem az üveget ,(FONTOS HOGY NE HÍGÍTSUK A FESTÉKET) és ha már körbeértem (mert akkor már egy kicsit megszáradt ahol elkezdtem) papír zsebkendővel rányomkodtam hogy olyan legyen mint a jég az ablakon.
(Megjegyzem van olyan festék amit fel kell rázni :D :) én elkezdtem festeni rázás nélkül és nem maradt rajta a festék, már ki akartam dobni az ablakon a festéket annyira mérges voltam amikor Agancs megszólalt ,hogy nem kell-e felrázni a festéket... igaza volt)
2.Amikor megszáradt ráragasztottam a képet  (én az üvegre tettem egy kis decoupage ragasztót és úgy rá a képet)
3.A szélére ragasztópisztollyal odaragasztottam az ezüstszínű zseníliát
 4.A tetejére ráragasztottam a kockás szalagot és masniba megkötöttem
 Szerintem ez is könnyű és nagyon szép (ezt is tömegesem csináltam karácsonyra)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése